Fundacje ZOO Wrocław DODO i Art Nova zapraszają grafików do udziału w konkursie na projekt kampanii reklamowej, która dobrze wyrazi ideę ochrony zwierząt i środowiska, która od lat przyświeca organizacjom.
Mamy prawdziwy potop: degradacja środowiska naturalnego, jego zanieczyszczenie i wylesianie, nadmierna konsumpcja to zjawiska, które są już na miarę prawdziwej klęski. Współczesne ZOO to taka Arka Noego. Próbujemy przewieźć na bezpieczne wody tyle gatunków, ile się tylko da. A potrzebujących jest coraz więcej. Jesteśmy ze swoim wsparciem na 4 kontynentach – mówi Radosław Ratajszczak, Prezes ZOO Wrocław. – Tę misję trzeba promować. Jest ona także niezwykle istotnym elementem naszej edukacji. Szerząc wiedzę o zagrożonych gatunkach, uczymy postaw proekologicznych, zrównoważonej konsumpcji i rozumienia przyrody. Także tej wokół nas! W ubiegłym roku wspólnie przekazaliśmy 615 tysięcy złotych na ratowanie zagrożonych wyginięciem gatunków na całym świecie! Wspieramy pingwiny przylądkowe, których w naturze zostało zaledwie 2 procent. Chronimy myszojelenia (kanczyla srebrnogrzbietego), który okazał się szczęśliwe odnalezionym zaginionym gatunkiem; ratujemy przed kłusownikami pangoliny, najczęściej nielegalnie sprzedawane zwierzęta świata. I wiele, wiele innych” - mówi Radosław Ratajszczak, Prezes ZOO we Wrocławiu.
Konkurs pod tegorocznym hasłem „ZOO i DODO na ratunek” rusza 18 maja. Zgłoszenia można wysyłać do 6 czerwca. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w postaci bonów do Centrum Handlowego Magnolia, gotówki oraz rocznych wejściówek do Wrocławskiego ZOO.
Więcej informacji znajdziecie na stronie organizatora.
Komentarze
Architectu moderuje komentarze do ułatwiania świadomej, merytorycznej, cywilnej rozmowy. Obraźliwe, bluźniercze, autopromocyjne, wprowadzające w błąd, niespójne lub nietypowe komentarze zostaną odrzucone. Moderatorzy pracują w godzinach pracy i akceptują tylko komentarze napisane w języku polskim.