Play ON SCHOOL. Konkurs

Play ON SCHOOL. Konkurs

Materiały organizatora

Platforma konkursowa UNI zaprasza architektów, studentów i wielbicieli projektowania do udziału w wyzwaniu artystycznym Play ON SCHOOL. Zadaniem uczestników będzie zaprojektowanie interaktywnej fasady dla szkoły w mieście.

Konkurs Play ON SCHOOL ma udowodnić, że budynki edukacyjne mogą być absorbujące i zachęcające do interakcji, nauki i zabawy.

Ponieważ szkoły w przestrzeni miejskiej nie zawsze mają swobodę nabywania i budowania dużych kampusów z dużą ilością przestrzeni do zabawy, należy jak najlepiej wykorzystać dostępne zasoby, aby nie narażać ważnych okazji do zabawy. „Projekt elewacji nie powinien zagrażać ważnym przestrzeniom do nauki, ale powinien je wspierać. Musi być zaprojektowany tak, aby dzieci mogły bezpiecznie i autonomicznie korzystać z przestrzeni do zabawy” – piszą organizatorzy konkursu.

„Celem tego wyzwania jest wyobrażenie sobie nowych możliwości zabawy w miejskich szkołach. W przypadku tego wyzwania polem manewrowym jest projekt samej elewacji. Projektując, możesz rozważyć, w jaki sposób dzieci lubią się bawić i zastanowić się, jakie przestrzenie będą temu sprzyjać” – czytamy na stronie konkursu.

Konkurs ma charakter koncepcyjny. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne o polu 24 tys. USD. Zgłoszenia do konkursu potrwają do 22 sierpnia 2022. Więcej informacji znajdziecie na stronie organizatora.

Udostępnij wpis

Komentarze
Architectu moderuje komentarze do ułatwiania świadomej, merytorycznej, cywilnej rozmowy. Obraźliwe, bluźniercze, autopromocyjne, wprowadzające w błąd, niespójne lub nietypowe komentarze zostaną odrzucone. Moderatorzy pracują w godzinach pracy i akceptują tylko komentarze napisane w języku polskim.
comments powered by Disqus
Newsletter Architectu
Otrzymuj informację o nowych wpisach, produktach, wywiadach.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.