Simulation. Konkurs

Simulation. Konkurs

Plakat wydarzenia

Trwa nabór do konkursu Simulation. Zadaniem uczestników będzie zaprojektowanie witryny sklepowej, która w atrakcyjny i nowoczesny sposób przedstawi asortyment sklepu z goglami VR.

Wiele firm tworzy prototypy produktów dla wirtualnej rzeczywistości. Wraz powstaniem takich narzędzi jak okulary Google VR, HTC Vive, Samsung i Oculus Quest 2, rzeczywistość wirtualna stała się powszechnie dostępna i stanowi potencjalny zalążek społeczeństwa bardziej świadomego technologii. Sposób wykorzystania witryn sklepowych również zmienił się znacząco na przestrzeni lat wraz z technologią, trendami w projektowaniu elewacji oraz sposobem, w jaki konsumenci postrzegają i kupują produkt. Marketing cyfrowy jest jednym z nich i rośnie w siłę wraz z powstającymi nieustannie gadżetami […]. Rzeczywistość wirtualna to coś, co łączy świat cyfrowy i rzeczywisty, wciąż utrzymując nas „na ziemi” – piszą organizatorzy konkursu,

Konkurs ma charakter koncepcyjny, co oznacza, że zwycięzcy nie będą mieli okazji wdrożyć swojego projektu w życie. Projektanci, którzy wezmą w nim udział mogą jednak liczyć na atrakcyjne nagrody pieniężne, których pula wynosi 24 tys. USD,  a także na liczne wyróżnienia. Konkurs jest prowadzony w całości w języku angielskim.

Termin zgłoszeń mija 17 stycznia 2022. Więcej informacji znajdziecie na stronie organizatora.

Udostępnij wpis

Komentarze
Architectu moderuje komentarze do ułatwiania świadomej, merytorycznej, cywilnej rozmowy. Obraźliwe, bluźniercze, autopromocyjne, wprowadzające w błąd, niespójne lub nietypowe komentarze zostaną odrzucone. Moderatorzy pracują w godzinach pracy i akceptują tylko komentarze napisane w języku polskim.
comments powered by Disqus
Newsletter Architectu
Otrzymuj informację o nowych wpisach, produktach, wywiadach.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.