Platforma UNI zaprasza do udziaÅ‚u w konkursie Identity. Wyzwaniem w konkursie jest zaprojektowanie centrum spoÅ‚ecznego, którego celem jest promocja wiedzy o dziedzictwie kulturowym Indonezji i jej mieszkaÅ„ców.
Design centrum powinien być zainspirowany lokalnym kontekstem architektonicznym i kulturÄ… regionu. NadrzÄ™dnym celem jest stworzenie Å›cieżki zwiedzania, dziÄ™ki której odwiedzajÄ…cy bÄ™dÄ… mogli w peÅ‚ni doÅ›wiadczyć wiedzy i wrażeÅ„ pÅ‚ynÄ…cych z przedstawianych w centrum wystaw. W projekcie należy uwzglÄ™dnić również przestrzenie edukacyjne, hipotetyczne centrum kultury bÄ™dzie miaÅ‚o na celu również wspieranie przedsiÄ™biorczoÅ›ci i zdolnoÅ›ci lokalnych mieszkaÅ„ców, zwÅ‚aszcza tych dotkniÄ™tych biedÄ….
Do konkursu może zgÅ‚osić siÄ™ każdy, niezależnie od wyksztaÅ‚cenia i kwalifikacji. Ma on charakter koncepcyjny, co oznacza, że projekty nie zostanÄ… zrealizowane. ZgÅ‚oszenia można nadsyÅ‚ać do 17 października 2022. Na zwyciÄ™zców czekajÄ… nagrody pieniężne w puli 24 tys. USD. WiÄ™cej informacji znajdziecie na stronie organizatora.
Komentarze
Architectu moderuje komentarze do ułatwiania świadomej, merytorycznej, cywilnej rozmowy. Obraźliwe, bluźniercze, autopromocyjne, wprowadzające w błąd, niespójne lub nietypowe komentarze zostaną odrzucone. Moderatorzy pracują w godzinach pracy i akceptują tylko komentarze napisane w języku polskim.