Identity. Konkurs na projekt centrum kultury w Indonezji

Identity. Konkurs na projekt centrum kultury w Indonezji

Materiały organizatora

Platforma UNI zaprasza do udziału w konkursie Identity. Wyzwaniem w konkursie jest zaprojektowanie centrum społecznego, którego celem jest promocja wiedzy o dziedzictwie kulturowym Indonezji i jej mieszkańców.

Design centrum powinien być zainspirowany lokalnym kontekstem architektonicznym i kulturą regionu. Nadrzędnym celem jest stworzenie ścieżki zwiedzania, dzięki której odwiedzający będą mogli w pełni doświadczyć wiedzy i wrażeń płynących z przedstawianych w centrum wystaw. W projekcie należy uwzględnić również przestrzenie edukacyjne, hipotetyczne centrum kultury będzie miało na celu również wspieranie przedsiębiorczości i zdolności lokalnych mieszkańców, zwłaszcza tych dotkniętych biedą.

Do konkursu może zgłosić się każdy, niezależnie od wykształcenia i kwalifikacji. Ma on charakter koncepcyjny, co oznacza, że projekty nie zostaną zrealizowane. Zgłoszenia można nadsyłać do 17 października 2022.  Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne w puli 24 tys. USD. Więcej informacji znajdziecie na stronie organizatora.

Udostępnij wpis

Komentarze
Architectu moderuje komentarze do ułatwiania świadomej, merytorycznej, cywilnej rozmowy. Obraźliwe, bluźniercze, autopromocyjne, wprowadzające w błąd, niespójne lub nietypowe komentarze zostaną odrzucone. Moderatorzy pracują w godzinach pracy i akceptują tylko komentarze napisane w języku polskim.
comments powered by Disqus
Newsletter Architectu
Otrzymuj informację o nowych wpisach, produktach, wywiadach.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.