Organizatorzy Łódź Design Festival zapraszają projektantów do udziału w konkursie must have, który ma na celu promocję polskiego designu i młodych kreatywnych twórców.
must have to plebiscyt organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival, wyróżniający najlepsze polskie wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów. To nieodpłatnie nadawany znak jakości, którym polskie firmy mogą posługiwać się w kraju i za granicą. Powstał, by upowszechnić dobry polski design i dzięki temu promować rodzimy biznes oraz projektantów. must have to unikalna rekomendacja konsumencka, oraz najbardziej medialne wydarzenie w polskim designie” – piszą organizatorzy.
Rozpoczął się nabór do kolejnej edycji plebiscytu must have. Zgłoszenia można przesyłać do 15.02.2023 r. Na uczestników czekają liczne nagrody oraz możliwość rozpowszechnienia swojej działalności artystycznej w ramach Łódź Design Festival.
„Korzyści dla wyróżnionych w plebiscycie must have:
- znak must have - bezpłatna, bezterminowa i nieograniczona terytorialnie licencja na posługiwanie się znakiem jakości must have, rozpoznawalnym wśród polskich i zagranicznych konsumentów,
- statuetka must have - limitowana statuetka must have zaprojektowana przez Bartka Mejora, czołowego polskiego projektanta ceramiki, wyprodukowana przez Porcelanę Krzysztof,
- wystawa must have - możliwość udziału w wystawie must have towarzyszącej Łódź Design Festival” – czytamy na stronie organizatora.
Więcej informacji znajdziecie na stronie konkursu.
Komentarze
Architectu moderuje komentarze do ułatwiania świadomej, merytorycznej, cywilnej rozmowy. Obraźliwe, bluźniercze, autopromocyjne, wprowadzające w błąd, niespójne lub nietypowe komentarze zostaną odrzucone. Moderatorzy pracują w godzinach pracy i akceptują tylko komentarze napisane w języku polskim.